Selasa, 4 September 2012

Soalan : Nanti kalau dah berhenti minum akan gemuk balik ke..?





Tidak kerana ALPHA LIPID SDII adalah satu produk penurunan berat badan yang berasaskan soya protein isolote yang terpilih dan bergred tinggi, serat soya, diperkayakan dgn asid amino, vitamin A,B,C,D,E dan mineral serta disalut dengan Lipid yang mana menyerap kedalam tubuh badan hampir 100% dan lebih pantas bertindak keatas lemak deng...an membawa bersama extrak teh hijau dapat membantu proses pembakaran lemak serta fiber membantu badan anda bertenaga semasa menjalani program ini. Alpha Lipid SDII juga bukanlah ‘meal replacement’ dimana kita perlu berlapar tetapi ia adalah ‘meal supplement’ dimana anda perlu makan tanpa meninggalkan rutin harian anda. Oleh itu, semasa kita melalui program ini, kita tidak akan merasa letih dan kelihatan lesu seterusnya ia akan memberi kita tenaga walaupun proses pembakaran lemak terjadi.


APA formula yang terbaru?

Alpha Lipid Slim Diet II baru ini telah ditambah fiber, ditambah lagi dengan green tea extract, lebih protein dan diformulasikan lagi dengan Alpha lipid formula untuk membantu meningkatkan penyerapan (efficacy) dan tindakan yang lebih cepat. Kesan kekenyangan yang lebih lama kerana telah ditambah fiber dan membantu sistem perkumuhan selain mencuci dinding usus. Diperkayakan juga dengan 11 vitamins dan 12 minerals. Juga mampu menghasilkan penurunan yg lebih pantas dari sebelum ini (sehingga 3-5 kg seminggu)!!



APA ITU ALPHA LIPID SDII??
Direka dengan bahan-bahan untuk menyokong keseimbangan gula darah, kekenyangan di antara waktu makan yang tetap dan jisim otot yang sihat, ALSD2 membantu untuk mengekalkan berat badan yang sihat, sebahagian daripada program pengurusan berat badan yang termasuk perubahan diet dan senaman.


... Satu campuran berkualiti tinggi yang komprehensif yang terdiri daripada protein soya bukan-GMO (75%), serat, ekstrak daun teh hijau, vitamin dan mineral. Suplemen minuman ALSD2 tidak mengandungi pemanis tiruan atau perisa dan membantu untuk memastikan bahawa tubuh anda mempunyai semua nutrien penting termasuk protein supaya lemak dibakar, sementara anda masih dapat mengekalkan jisim otot dan ketegangan. Setiap hidangan menyediakan 10 gram protein yang boleh digunakan untuk keperluan harian anda.

SATU2 NYA PRODUK TANPA PERLU BERLAPAR!!!! RASA YANG SANGAT BEST.. X PERCAYA JOM CUBA JADI HAKIM SENDIRI!!!!! LETS EAT & LOSE WEIGHT..! Agent wanted..! call 012-5906567

Tiada ulasan:

Catat Ulasan